Moja mieszanka studencka

Bakalie to super przekÄ…ska, którÄ… możemy zagryzać podczas wieczornego seansu przed telewizorem, w pracy, na uczelni, a nawet w kinie. Na półkach sklepowych znajdziemy mnóstwo mieszanek owoców suszonych czy też orzechów.  Niestety mieszanki te czÄ™sto zawierajÄ… przesÅ‚odzony susz, a orzechy sÄ… gorszej jakoÅ›ci. Najbardziej denerwuje mnie dziwne proporcje, na przykÅ‚ad z dużą przewagÄ… rodzynek. Czy nie fajnie by byÅ‚o zrobić swoje wÅ‚asne bakaliowe miksy? W dzisiejszym wpisie zaprezentuje wam mój pomysÅ‚ na mieszankÄ™ studenckÄ….



Moja proporcja to jedna garść z każdego rodzaju bakalii. Większe kawałki siekam nożem albo łamie rękoma. Moje słoiczki na półkach zawsze są pełne pestek dyni, żurawiny, słonecznika i orzechów nerkowca. Gdy jest promocja kupuje w dużych ilościach. Taki słoiczek, przeplatany tasiemką, może być świetnym pomysłem na zbliżający się dzień mamy.
  • rodzynki
  • żurawina suszona
  • banany suszone
  • migdaÅ‚y solone
  • pestki dyni
  • solone pestki dyni
  • sÅ‚onecznik






2 komentarze:

  1. Super pomysł. Proporcje wg uznania. ;) i do tego takie pyszne <3
    www.dobrastronamedalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram