Kremowany miód. Co to takiego? Propozycja ekologicznego miodu z Pasieki Leśny Bursztyn.

Dziś chciałabym przedstawić Wam kremowany miód z pasieki Leśny Bursztyn. Nigdy o takim miodzie nie słyszałam. Początkowo myślałam, że to jakaś sztuczna mieszanka, ale myliłam się. 

Naturalne miody z czasem krystalizują się. Jest to dosyć niewygodne dla niektórych wręcz nieestetyczne. Taki miód trzeba lekko podgrzać by się rozpuścił, co za tym idzie traci cenne właściwości. Kremowany miód posiada kremową konsystencję. Mogłabym porównać do margaryny Rama Oreo. Miód posiada pęcherzyki i super nakłada się na chleb czy racuszki. Nie spływa z powierzchni i dzięki temu można nałożyć go troszkę więcej ;). 
kremowanie polega na mieszaniu świeżego płynnego miodu aż do skrystalizowania. Dzięki temu mieszaniu miód nie krystalizuje się na twardo. W takim stanie miód utrzymuje się nawet do roku. Podczas takiego procesu niczego się nie dodaje, a miód nie traci swoich walorów. Wręcz przeciwnie. 

Miód, który przywieziono mi na teren Bydgoszczy zakupiłam za 25 zł. Postanowiłam wymieszać go z kakao i spróbować z waflem ryżowym. Szybko się zmieszał i faktycznie nie spływa. Producent informuje nas, że miód jest z kwiatów i roślin leśnych, takich jak klon, wierzba czy mniszek lekarski. Jest przeznaczony dla ludzi, którzy maja problemy sercowe, mają chorą wątrobę są alergikami. Stosuje się go też przy przeziębieniach, grypie, wyczerpaniu psychicznym i fizycznym. Poleciła mi go koleżanka z pracy, która kupuje go dla syna chorego na astmę. 

         

  


Właściciele ekologicznej pasieki z Nakła nad Notecią prowadzą fan page na Facebooku oraz kanał na YouTube. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram